אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
תיקון שלט לרכב אילן המנעולן פורץ מנעולים
Picture of אילן המנעולן
אילן המנעולן

תיקון שלט לרכב – אילן המנעולן

היום כבר לא צריך לגרור את הרכב למוסך ולחכות שבוע לתיקון הנזק ברכב לאחר תאונה כאשר מדובר בסך הכול בפריצה וחבהל במנעול הפתיחה או שלט שלא עובד כתוצאה מחבלה באימובילייזר. היום מזמינים מנעולן ומקבלים פתרון על המקום באותו זמן!

השירותים של אילן המנעולן כוללים: תיקון שלט לרכב, פריצת מנעולים מכל סוג, החלפת צילינדרים, פריצה לרכב נעול, התקנת מנעול ועוד. אנו מבצעים תיקון שלט לרכב עם שבב מהסוג שקשה לתקן ורק מנעולן מבין בשלטים אלה. כמו כן מבצעים קידוד שלט לרכב לאחר איפוס הקוד כתוצאה מתקלה בשלט, סוללות שהתרוקנו, מערכת אזעקה או קודן שנפרצו כדומה.

מנעולן מוסמך, 24/7, מורשה משטרת ישראל – אילן המנעולן

הזמינו עכשיו תיקון שלט לרכב במחיר הטוב ביות, בזמן הקצר היותר ועבודה של מקצוען בתחום שיחסוך לכם זמן וכסף של טיפול במוסך או לבד. בתהליך שכפול של מפתח או שלט פשוטים אין צורך להתחבר למערכת המחשב של הרכב אך עדיין צריך לדעת היכן משכפלים שלט לרכב וצריך להגיע עם אישור שזהו הרכב שלכם, בשכפול שלט עם קודן יש צורך לסנכרן בין השלט למערכת המותקנת ברכב. את שני השירותים מספק אילן המנעול יחד עם עוד מגוון שירותי פריצה ומנעולנות לבית ולרכב, בכל מזג אוור ובכל שעה.

אילן המנעולן – תיקון שלט לרכב פרטי ומסחרי

אנו בעלי ניסיון רב בתחום זה ומכירים את כל סוגי השלטים הישנים והחדשים כולל מפתחות התנעה עם שלט מורכב באותה יחידה ושלטי רכב מתקדמים אחרים. אבד לכם המפתח לרכב או לבית? חייגו אל אילן המנעולן ואנו נדריך אתכם מה האפשרויות שלכם ונגיע אליכם להחלפת, תיקון או שחזור מפתחות לרכב מכל סוג בהקדם האפשרי עם ציוד הפריצה והמנעולנות החדיש ביותר לחילוץ מכל שטח ובכל מצב, 24 שעות ביממה, חייגו עכשיו לפרטים והזמנת שירות! > >

אל תחסמו את מערכת הקוד ברכב – שכפלו רק אצל מנעולן מוסמך

רק מנעולן מוסמך שעבר הכשרה וקיבל את אישור יצרניות הרכב והמשטרה יכול לטפל עבורכם בתיקון שלט לרכב ושכפול שלט בלי שהמערכת תיחסם. לא בטוחים איך לנטרל את האזעקה עם מפתח שלא עובד? לא רוצים לגרום נזק נוסף לרכב? הזמנת מנעולן מורשה ומקצועי היא הפתרון החכם ביותר. חייגו עכשיו לקבלת הסבר ויחד ננסה להבין מה המצב בו אתם נמצאים מול הרכב בין אם עברתם פריצה לרכב או פשוט נשבר או אבד לכם המפתח היחיד לרכב ואין לכם גידה אלין, האזעקה מצפצפת וכדומה.

מנעולן מקצועי יידע להתחבר למערכת המחשב הקשורה לאימובילייזר בכל רכב מכל סוג של כל יצרן כמו סובארו, הונדה, דייטסו, מיצובישי, אופל, סיטרואן, פורד, שברולט, סוזוקי וכל חברה אחרת, ויוכל לשכפל עבורכם את המפתח בצורה נכונה ומהירה יותר מכל מוסך או אפילו במידה ואתם רוצים לעשות זאת לבדכם.

מנעולן מקצועי יגיע עם ציוד מתאים לרכב ובכמה פעולות פשוטות אך הכרחיות יוכל לשחרר אתכם מהנעילה ולהחזיר את הרכב למצב רגיל ואם לא אז ידאג לתקן כל שצריך כולל תיקון סוויץ לרכב! בוודאי פשוט וזול יותר מאשר לגרור רכב בתשלום למוסך ולהמתין שבוע להצעת מחיר וטיפול שבטח גם יהיה יקר יותר.

אילן המנעולן – גלשו באתר לקרוא עוד על שכפול שלא לרכב, פריצה ברישיון לרכבים ועוד

מוזמנים לקבל מידע נוסך באתר או בטלפון ולפנות אלינו עם כל שאלה וננסה לעזור לכם עוד בשיחת הטלפון ואם יהי צורך נגיע אליכם בהקדם האפשרי לטיפול בבעיה בכל סוג רכב 24 שעות ביממה במידת הצורך.

שירותים נוספים של אילן המנעולן: תיקון שלט לרכב, קידוד ושכפול שלט לרכב, שירותי פריצה לבתים, החלפת מנעולים מכל סוג גם בדלתות רב בריח ומולטי לוק וכל סוג מנעול או צילינדר אחר. שיפוץ ותיקון דלתות כניסה ודלתות חניה, פריצת כספות וכל שירותי המנעולנות האחרים. חייגו לפרטים >>

לסיכום, פריצה לרכב היא כאב ראש לא קטן עבור בעל הרכב. קודם כל צריך לבדוק שכלום לא נגנב ואם כן להגיש תלונה במשטרה וכן לפתוח פניה אצל חברת הביטוח. לאחר מכן צריך לוודא שהרכב לא ניזוק במידה כזאת שאי אפשר להיכנס אליו או לנסוע בו.

במידה ואין לכם הבנה או ניסיון מה צריך לעשות לאחר מכן על מנת להחזיר את הרכב למצב תקין אתם מוזמנים להתייעץ עם אילן המנעולן ולקבל מענה לכל שאלה, ייעוץ ראשוני ללא עלות, קבלת הצעת מחיר משתלמת והגעה לשטח, לרכב או לבית לפריצת כל מנעול, החלפת כל שלט לרכב והזמנת כל שירות רלוונטי אחר הקשור לרכב או לבית שלכם.

חייגו עכשיו לפרטים והזמנת שירות תיקון שלט לרכב, בהצלחה! > <

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן