אילן-המנעולן-קאבר-מובייל

אילן המנעולן - שחזור מפתחות לרכב מכל סוג

שחזור מפתחות לרכב
שחזור מפתחות לרכב

חשוב לשמור את מפתח הרכב בהישג יד כמובן אך היום מפתחות הרכב משוכללים מתמיד וכיום רוב מפתחות הרכב החדשים הם עם שלט ולפעמים גם קוד. במקרים אלה קצת יותר מסובך לשחזר מפתח רכב  אך אילן המנעולן מנוסה במתן שירות שחזור מפתחות לרכב מכל סוג וישמח לעמוד לרשותכם. בכל מקרה בו אבד לכם המפתח המקורי או חלילה נגנב ואתם צריכים שחזור מפתח לרכב אילן המקצוען יבצע את העבודה באישור ובמקצועיות, יתאים את המפתח החדש לאזעקה או לקודן ויחזיר לכם את האפשרות לשלוט ברכב כמו קודם בעזרת לחיצה פשוטה, הפעלה ונטרול האזעקה כמו שהייתם רגילים.

הדרך הבטוחה ביותר - שחזור מפתחות לרכב – אילן המנעולן

שחזור מפתחות לרכב מסוג חכם חייב להיעשות גם כן בצורה חכמה. מפתחות הרכב החדשים חכמים ובעלי שבב וקוד בתוכם ויש צורך להעביר איפוס של המערכת גם ברכב עצמו. פריצת רכבים היא לא עניין מסובך אך קידוד מפתח לרכב חייב להיעשות בצורה מקצועית על ידי פורץ רכבים מיומן ומוסמך. אם אבד מפתח לרכב לאחד מבני המשפחה או לכם אתם מוזמנים ליצור קשר עכשיו אם אילן המנעולן ולקבל ייעוץ והכוונה טלפונית כיצד לבצע את השחזור.

חייגו כעת לקבלת ייעוץ אישי בהתאם לסוג המפתח וסוג הרכב שלכם. אילן המנעולן בעל ניסיון רב בשחזור מפתחות לרכב מכל סוג כמו גם שחזור קודן למפתחות חכמים לרכב ועוד.

שירותים נוספים: שירות פריצת דלתות, החלפת מנעולים בבית או ברכב מכל סוג ועוד.

פריצת רכבים באישור - אילן המנעולן

שחזור מפתחות לרכב הוא לא עניין של מה בכך ולא כל אחד יכול לשכפל לכם את המפתח לרכב שלכם. בעיקרון רק בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו יכולים לעדשות זאת מהסיבה הברורה שאנו לא רוצים שכל מי שמצא את המפתח של הרכב שלנו יוכל לשכפל אותו בעצמו ללא אישור שלנו. אותו נוהל גם לגבי שלט לרכב שלנו.

פריצת רכבים חייבת אם כן להיעשות על ידי מנעולן מקצועי בלבד ורק לאחר הצגת אישור בעלות על הרכב לאותו מנעולן הבא עד אלינו כדי להוכיח שהרכב אכן שלנו ורשום כך בכל המסמכים על פי חוק.

קידוד מפתח לרכב חכם​
קידוד מפתח לרכב חכם

קידוד מפתח לרכב חכם – אילן המנעולן

שחזור מפתחות לרכב או קידוד מפתח לרכב בידי בעל מקצוע מנוסה יכול לחסוך לכם זמן וכסף במידה ואתם לא יודעים איך לבצע זאת בעצמכם. במקרים בהם המפתח היחיד אבד או נעלם זו גם האפשרות היחידה. שמרו את מספר הטלפון של אילן המנעולן ברשימת מספרי הטלפון החשובים שלכם בנייד ואת דף האינטרנט של אילן המנעולן במועדפים ותהיה לכם גישה מהיר למנעולן מוסמך ומקצועי בכל רגע ולכל צרה שלא תהיה. אילן המנעולן נותן שירותי מנעולנות ומנעולנות רכב, שירות מקצועי ומהיר, פריצות לבית או לעסק, החלפה או התקנה של המנעולים, תיקון, החלפה או התקנה של אימובילייזר או סוויץ לרכב ועוד. 

לסיכום, אבד מפתח לרכב לאחד מבני המשפחה או לכם? אילן המנעולן מבצע שחזור מפתחות לרכב במחיר הוגן ובמקצועיות רבה, חייגו עכשיו לקבלת שירות!

שאלות ותשובות - שחזור מפתחות לרכב

אילן המנעולן מנוסה מאוד בכל סוגי הפריצות לרכב, חדש או ישן, לרבות פריצה למכוניות עם שלט ואזעקה, רכבים חכמים וכדומה ושחזור מפתחות לרכב מכל סוג.

בהתאם לסוג הרכב, סוג המכונית, מיקום המכונית ומצב המכונית נדע להתאים לכם הצעת מחיר משתלמת להחלפת מפתח או שחזור מפתח לרכב. חייגו עכשיו לפרטים מלאים.

רק מנעולן או פורץ רכבים רשמי יכול לפרוץ לרכב למטרת שחרור הרכב מנעילה, התנעה או תיקון מנעול הרכב. מנעולן מוסמך הוא הכתובת היחידה אליה יש לפנות במקרה של צורך בקידוד מפתח לרכב, שחזור מפתל לרכב וכדומה. השאירו פרטים באתר או צרו קשר מידי על מנת לקבל שירות מקצועי ממנעולן מוסמך לביצוע כל סוגי הפריצות לרכב או לבית באזור המרכז.

עליך להתקשר למנעולן או פורץ רכבים מורשה ולקבל ייעוץ אישי. שכפול המפתח, החלפת המנעול או שחזור המפתח תלויים בסוג הרכב ומיקומו. כמו כן יש לדאוג שאין סיכוי שהמפתח נגנב ועליך לשחזר את צעדיך על מנת לוודא שלא נפלת בפח של פורץ רכבים מקצועי ובכל מקרה ועל יתר ביטחון תמיד ניתן להחליף את כל המנעולים ברכב ולהימנע מפריצה קלה לרכב על ידי אותו גנב במידה הוא מחזיק במפתח הרכב הישן שלך.

גלשו עוד באתר של אילן המנעולן לקבלת כל השירותים של בעל המקצוע וביניהם: שירות פריצת רכבים, החלפת מנעול ברכב, החלפת מנעול בדלת של בית, החלפת מנעולי רב בריח ומנעולי מולטי לוק, תיקון דלתות ועוד.

מוזמנים לקבל מענה טלפוני ולהזמין שירות מהיר ומקצועי 24 שעות ביממה למנעולן ופורץ רכבים ובתים מיומן ומנוסה באזור המרכז, מחירים נוחים ושירות מעל הכול, אמינות ומאות לקוחות.

בין אם אבד לכם המפתח, נפרץ לכם הרכב או הבית או ברצונכם להחליף את כל המנעולים לאחר פריצה מוזמנים לקבל סיוע טלפוני ראשוני חינם ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר להזמנת מנעולן מקצועי לביתכם או לרכב שלכם בכל מקום 24/7 חייגו עכשיו ונשמח להציע לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר למנעולן ופורץ רכבים במרכז, בת ים, חולון, רמת גן ועוד.

חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות והתחייבות. בהצלחה!  

דילוג לתוכן