אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
התקנת מנעול כספת
Picture of אילן המנעולן
אילן המנעולן

התקנת מנעול כספת כדי להבטיח שתשארו רגועים ובטוחים

אני, אילן המנעולן, מוצא את עצמי לא פעם מתחיל תהליך של התקנת מנעול כספת לאור העובדה כי מדובר על תהליך שבסופו של יום יכול לאפשר לכם להשמיש את אותה כספת ישנה שכבר לא עובד כנדרש באופן מלא. התקנת מנעול כספת זו כמובן פעולה שדורשת יד מיומנת ומקצועית. אל תשכחו כי כאשר אנחנו מדברים על התקנת מנעול כספת אנחנו ממש לא מדברים רק על החלק הטכני, על התקנת מנעול כספת בלבד, אלא אנחנו מדברים על אוסף של פעולות שבסופן אנחנו מעוניינים לראות את הכספת מקבלת את המנעול המתאים ביותר עבורה.

הרי כספת היא המקום החשוב והבטוח ביותר בכל הבית. לכן, התקנת מנעול כספת זו פשוט הדרך שלנו להיות בטוחים כי הכספת שוב מוגנת באופן מלא, בצורה הטובה ביותר שאפשר. החלפת מנעולים לעיתים נדמית כמו פעולה בלתי אפשרית כאשר הדברים מגיעים לכספת, אבל באמת חשוב שתדעו כי גם אתם יכולים לבצע התקנת מנעול כספת וליהנות מהיתרונות של הפעולה הזו.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על התקנת מנעול כספת, אל הדעה שלי, של אילן המנעולן על מנגנוני נעילה ובטיחות שונים ובעיקר, אם אתם מעוניינים להבין מדוע חשוב כל כך לבחור איש מקצוע מעולה בין אם אתם מחפשים מי שיבצע עבורכם התקנת מנעול כספת במקרה של כספת קיר או במקרה של כספת ביתית , אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

התקנת מנעול כספת – מה זה בעצם אומר

אני, אילן המנעולן, מבצע לא אחת התקנת מנעול כספת בין אם אנחנו מדברים על כספת קיר ובין אם אנחנו מדברים על כספת ביתית. על פניו אנחנו מדברים על החלפה של מנגנון נעילה אחד באחר, מתוך נקודת המוצא כי התקנת מנעול כספת היא דבר שאנחנו חייבים לבצע נכון למציאות הדינמית והמשתנה.

מדוע לא להחליף כבר את כל הכספת? אתם שואלים? אני, אילן המנעולן, יכול להעיד על כך שתהליך של התקנת מנעול כספת זה תהליך שיכול להפוך כספת ישנה לאיכותית לא פחות מכל כספת אחרת. מדוע? משום שהחומרים המרכיבים את הכספת למעשה עדיין נמצאים שם. כלומר, בין אם הבחירה שלכם היתה של כספת לבית ובין אם הבחירה הייתה אחרת, אנחנו מדברים על קופסא שהחומרים שמרכיבים אותה הם בדרך כלל באותה איכות כמו בעבר.

זה נכון שבמקרה של כספת לבית למשל לא נראה בדרך כלל כספת בעלת דפנות כפולות וכיוצא באלו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לראות מצב בו בחירה של התקנת מנעול כספת יכולה לשנות את המצב כולו. הרי החומרים מהם מכינים כספות לא משתנים לעומתם, מנגנוני הנעילה בהחלט עוברים שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות.

התקנת מנעול כספת – האם נכון להתקין מנגנון חשמלי או מכני?

התקנת מנעול כספת זו החלטה שצריך לדון עליה בכל פעם עם הלקוחות. התקנת מנעול כספת יכולה כמובן להיות התקנת מנעול כספת חשמלי, כלומר, מנעול המבוסס על חשמל תוך שאנחנו משתמשים בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר כדי להבטיח שהכספת תשאר נעולה לאורך שנים קדימה. היום, אני, אילן המנעולן יכול להעיד על כך שבאמת בשוק ניתן למצוא במחירים נוחים מגוון די גדול של מנגנוני נעילה שונים שכל אחד נותן מענה טכנולוגי באופן מעט אחר.

ההמלצה היא לא להסתפק בתוך התהליך של החלפת מנעולים רק בהתקנה של מנעול חשמלי, אלא לבחור בין היתר להתקין מנעול מכני שיאפשר לכם לפתוח את הדלת של הכספת בעזרת מנעול צילינדר פשוט יחסית שהמפתח שלו כמובן יישמר במקום בטוח ומוגן היטב.

האם ניתן להתקין מנגנוני נעילה נוספים?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על החלפת מנעולים במקרה של כספות הדבר המובן מאליו הוא לדון על התקנה של מנעול חשמלי עבור כספת, הרי אלו המנעולים המתקדמים ביותר היום, אבל אני, אילן המנעולן, חייב לציין כי בעיני גם למנעול מכני יש לא מעט מקום בעולם המודרני היום.

שכן בסופו של יום השאלה היא תמיד מה הגורם שמסכן אותנו, עבור מי אנחנו מתקינים את המנעול המסוים הזה ולא מנעול אחר. הרי על פניו אנחנו בהחלט יכולים להחליט להתקין מנעול מכני במידה ואנחנו רוצים להגן על הכספת שלנו מפריצה של ‘גנבים פשוטים’. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על כספת שנמצאת בנקודה מוגנת לכתחילה, כמו במקרה של כספת בבתי עסק וכיוצא באלו. אמנם התקנה של מערכת מכנית מתוחכמת היא לא פעולה פשוטה במיוחד, אבל אני, אילן המנעולן, יכול להעיד על כך שכאשר מטילים את העבודה על איש מקצוע מנוסה, מנעולן מיומן, אתם יכולים להישאר רגועים ולהיות בטוחים כי הכל יתרחש בסופו של יום כמתוכנן.

למה חשוב כל כך להטיל את המשימה על איש מקצוע מנוסה

תהליך של התקנת מנעול כספת הוא תהליך שדורש ידע, ניסיון ובעיקר את אמונכם המלא. אבל איך באמת ניתן לבחור איש מקצוע שיכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר במישור הזה, בתחום של התקנת מנעול כספת? אני, אילן המנעולן, החלטתי לתת לכם את התשובות שבעיני יכולות להיות לשאלה מהסוג הזה:

  1. קודם כל, שאלו את איש המקצוע האם הוא מבין בתחום הזה של התקנת מנעול כספת ושל החלפת מנעולים:  מדוע אני מדגיש זאת? משום שהתחום הזה, תחום המנעולנות, מאגד בתוכו קבוצה גדולה מאוד של תתי נושאים. כלומר, אנחנו יכולים לראות בתחום הזה של התקנת מנעולים קבוצה גדולה של מנגנוני נעילה, כמו מנגנון הנעילה של הרכב, מנגנון הנעילה של הבית וכיוצא באלו. עולם הכספות, בתוך עולם המנעולנות כולו הוא עולם ספציפי וממוקד אפילו יותר, כך שהבחירה שלכם ללא כל ספק צריכה ויכולה להיות ההתאמה בין היכולות של איש המקצוע בו בחרתם ובין התחום בו אתם נזקקים כעת לעזרה.
  2. בחירה של איש מקצוע צריכה להיות כמובן בכפוף לתעודות ולאישורים שזה מחזיק ברשותו: הבעיה היא שתחום המנעולנות, במו בתחומים אחרים בארץ, הוא לא תחום בו אנחנו יכולים להיות בטוחים כי כל איש מקצוע בו בחרנו הוא איש מקצוע הוגן, מיומן, שמכיר את התחום בו הוא מתיימר להגיד כי הוא מבין. לכן, בחירה של איש מקצוע צריכה להיות בכפוף להצגה של הוכחות כי זה מבין בתחום. אתם יכולים למצוא את ההוכחות הללו על ידי המלצות של אחרים ואתם יכולים, לבקש בלי כל בושה, תעודות, המעידות על יושרו של האדם.

אני, אילן המנעולן כאן למענכם

תהליך של התקנת מנעול כספת בין אם אתם מעוניינים לשפר עמדות ולצייד את הכספת במערכת הגנה מתקדמת ובין אם זה משום שמשהו נהרס, זה תהליך שיש להפקיד בידיים טובות. אני כאן בשבלכם.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן