אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
החלפת מנעול רב בריח
אילן המנעולן
אילן המנעולן

החלפת מנעול רב בריח – איך לעשות זאת ללא נזקים

אנחנו לא בטוחים אם תהיו מעוניינים לעשות זאת, אבל אנחנו מציעים לכם רגע ללכת לדלת ולהביט רגע על מנגנן הנעילה. האם אתם מרוצים ממנו באמת? האם הוא עובד כנדרש? האם אתם בטוחים כי הוא מי שיכול להגן עליכם ועל הקרובים לכם מכל משמר?

אם אתם לא יודעים לענות לעצמכם על השאלות הללו או מרגישים שאולי מדובר על נושא לא מאוד חשוב, אני, אילן המנעולן, ממליץ לכם לחשוב על כך שוב. לא רק במדינת ישראל, אלא בכל העולם אנו עדים לתהליך בו הטכנולוגיה הופכת חלק אינטגרלי מעולם המנעולנות ולא בכדי. הסיבות לכך תלויות בין היתר מעצם העובדה כי החשיבות של מנעולים בחיי היום יום שלנו עלתה באופן ניכר.

החלפת מנעולים עבור כספות כדי להתקין מנעולים מתוחכמים יותר, כמו החלפת מנעול פלדלת או החלפת מנעול רב בריח הפכו מזמן לדבר שבשגרה. מכמה סיבות מרכזיות .

קודם כל, משום שפעולה כמו החלפת מנעול רב בריח היא פעולה המאפשרת ללקוחות רבים לשדרג את מערכת הנעילה שלהם וליהנות מהיכולות אותם סיגלה הטכנולוגיה למנעולים הללו. כלומר, החלפת מנעול רב בריח מאפשרת לרבים ליהנות ממנעולים טובים יותר, איכותיים יותר, כאלו איתם הם מרגישים מוגנים.

הסיבה השנייה בגינה החלפת מנעול רב בריח היא פעולה נפוצה, זה משום שאנחנו אולי לא תמיד שמים לב לכך אבל החיים שלנו מלאים בדלתות ומנעולים. אנחנו נעזרים בהם כל העת, לכן, לא פעם, אנחנו כמעט מופתעים לגלות כי נוצרות תקלות במנגנון הנעילה. מטבע הדברים, משום שאותו מנעול רב בריח הוא מנעול פופולארי במיוחד, החלפת מנעול רב בריח היא בהחלט פעולה הנעשית כמעט באופן קבוע.

מה צריך לדעת על החלפת מנעול רב בריח?  כל המידע יופיע ממש כאן.

כדי לדבר על פעולה מסוג החלפת מנעול רב בריח צריך לדבר קודם על הייחודיות של המנעול

מנעול רב בריח הוא לא מנעול רגיל מכאן גם פעולה מסוג החלפת מנעול רב בריח היא פעולה הדורשת ידע ומיומנות. מנעול רב בריח, בניגוד לכל מנעול צילינדר רגיל אחר, הוא אמנם מנעול המבוסס על מנגנון נכני לפיו יש פינים בתוך חור המנעול המסתובבים על פי הצורך על ידי סיבוב המפתח בפנים. אלא, שבמקרה של מנעול רב בריח ישנו גורם מרכזי שמשנה את התמונה.

החלפת מנעול רב בריח היא פעולה מורכבת משום שהיתרון של מנעול רב בריח הוא בכך שאין לו לשונית דלת אחת כי אם כמה. מכאן גם נגזר שמו ‘רב בריח’ לכן, החלפת מנעול רב בריח, כוללת לא פעם פעולה של ניסור הדלת על מנת שניתן יהיה להחדיר את המנעול פנימה עם הבריחים המצורפים אליו.

החלפת מנעול רב בריח לא מתאפשרת בכל הדלתות

החלפת מנעול רב בריח כמו גם החלפת מנעול פלדלת היא פעולה המתאפשרת רק בדלתות בהם יש מספיק מקום כדי להכניס מנעול רב בריח. לעיתים, בעיקר בדלתות ישנות המיועדות לשימור, בין אם מדובר על דלתות עשויות עץ ואפילו כאשר אנחנו מדברים על דלתות עשויות ברזל דק, החלפת מנעול רב בריח היא בלתי אפשרית אבל בהחלט ניתן לבצע החלפת מנעולים למנעולים אחרים, איכותיים יותר, כאלו המספקים הגנה נוספת.

החלפת מנעול רב בריח מצוין עבור משרדים ובתי עסק

החלפת מנעול רב בריח היא פעולה שיכולה להיות נהדרת עבור משרדים ובתי עסק שרוצים להשיג הגנה ברמה גבוהה אבל בלי להתקין מערכת המבוססת על מנגנון לא מכני, כאשר אנחנו מדברים על מנגנון נעילה שהוא לא מנגנון מכני בדרך כלל נדבר על מנגנון נעילה חשמלי וכיוצא באלו. החלפת מנעול רב בריח זה הדבר הנכון לעשות מכמה סיבות:

  1. משום שמנעול רב בריח אכן מספק הגנה טובה יותר מכל מנעול צילינדר רגיל שאינו מנעול רב בריח.
  2. משום שמנעול רב בריח הוא מנעול שיכול להתאים לדקורציה של דלתות שונות. לא פעם במשרדים, האופן בו המשרד מעוצב משפיע באופן ניכר על בית העסק, על האנרגיה אותה הוא משדר ללקוחות וכן הלאה. לכן, כאשר אתם מאפשרים ביצוע של החלפת מנעול רב בריח, אתם למעשה מאפשרים לעצמכם ליהנות ממנגנון נעילה מעולה, כזה שמהדק את הדלת וכזה שיכול להתאים לדלתות זכוכית, דלתות מעוצבות וכן הלאה. מה שלא תמיד יכול להתרחש כאשר אנחנו רוצים להתקין מנגנון נעילה חשמלי במחיר סביר.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שניגשים לתהליך של החלפת מנעול פלדלת או החלפת מנעול רב בריח

ראשית, שימו לב כי אתם מבצעים החלפת מנעול פלדלת לא ברגע האחרון:  לעיתים אין ברירה, נוצרת סיטואציה הדורשת סיוע של איש מקצוע באיזה רגע חירום ובדיוק בשביל זה אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק עומדים לצידכם כל הזמן. אבל, בדרך כלל, ניתן לשים לב לתקלות הנוצרות עוד לפני שהן מביאות לבעיה אמיתית אותה לא ניתן לפתור לבד. ההמלצה היא לבצע החלפת מנעול פלדלת או החלפת מנעול רב בריח כבר בשלב הזה. כך תוכלו לבחור בתבונה ובנחת רוח את המנעול המתאים עבורכם כמו גם את הדלת אותה אתם מעוניינים להחליף. באופן כזה אתם יכולים להזמין את אותו המנעולן בו בחרתם, בין אם זה אני, אילן המנעולן או כל איש מקצוע אחר, לעשות לכם את העבודה בזמן המתאים לכם ולא מתוך מצוקה וניסיון נואש להשיג מענה בשעות לא שעות.

שנית, כאשר אתם מזמינים איש מקצוע, אם אתם תוהים באשר ליכולות שלו, אתם בהחלט יכולים לבחון את הידע שלו עוד בשיחת הטלפון הראשונה:  אני, אילן המנעולן, שומע לא פעם מלקוחות כי הם מוטרדים מכך שהם לא בקיאים בתחום ולכן לא יודעים לתת חוות דעת על איש מקצוע אחד לעומת אחר. אני נמצא כאן כדי להגיד כי בחירה של איש מקצוע היא בחירה שאתם יכולים לבצע לבד אם תשאלו את אותו איש המקצוע שאלות בטלפון עוד בדרכו למקרה. כך, תוכלו, בעזרת האינטואיציה שלהם והתחושה הפנימית לבחון האם מדובר על איש מקצוע בו אתם מעוניינים, כזה שאתם סומכים עליו כי יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, או שמא מדובר על איש מקצוע שאתם לא בטוחים האם הייתם רוצים להפקיד בידיו את גורל המנעול שלכם.

לא כל מנעולן יודע לעשות כל פעולה:  תחום המנעולנות הוא תחום רחב מאוד. מנעולנות רכב לא דומה למנעולנות בבתים פרטיים וזו לא דומה לעבודה אותה אנחנו עושים על בסיס יום יומי במשרדים. מדובר על עבודה במהלכה מנעולנים שונים נחשפים לתחומי ידע מגוונים. אני, אילן המנעולן יכול להעיד על רמת המקצועיות שלי בלבד, אבל ההמלצה היא פשוט לברר האם הזמנתם איש מקצוע המבין בתחום בגינו ביקשתם סיוע של איש מקצוע לכתחילה.

אני, אילן המנעולן, אשמח לעמוד לשרותכם בכל עניין. מוזמנים ליצור קשר עוד היום.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן