אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
החלפת מנעול לדלת אילן המנעולן פורץ מנעולים
Picture of אילן המנעולן
אילן המנעולן

החלפת מנעול לדלת – כל מה שאתם חייבים לדעת

החלפת מנעול לדלת היא אחד מהשירותים השכיחים ביותר שאותם מנעולנים מספקים ללקחותיהם. אך למרות שמדובר בשירות כל כך נפוץ, אתם צריכים לדעת לא מעט פרטים לפני שאתם מקבלים את השירות הזה. בשונה משירותים אחרים, כל טעות קטנה בעת ביצוע ההחלפה עלול לחשוף אתכם לסכנה שהייתם יכולים למנוע אותה.

במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק למה אתם צריכים לשים לב כאשר אתם מחליפים מנעול בבית או בעסק שלכם. כך תוכלו לדעת שאתם בדרך הנכונה, ולא צריכים להיות בלחץ שמא ההחלטה שקיבלתם הייתה שגויה. תשומת הלב שלכם יכול להיות מאוד חשוב בקבלת ההחלטה הסופית שלכם, ואנו כאן על מנת לסייע לכם. אחרי שתקראו את המאמר הבא תדעו בדיוק למה לשים לב וממה אתם באמת צריכים להיזהר בעת החלפת מנעול לדלת. 

תבדקו עלויות של מנעולים בנפרד ועלויות של מנעולן בנפרד

על מנת שתוכלו להחליט איזה מבין האפשרויות היא הטובה ביותר עבורכם – הטיפ שנוכל לתת לכם הוא לבצע השוואה בין העלות של רכישת מנעול ובין העלות של החלפת מנעול לדלת על ידי מנעולן. אם מדובר על הפרש גדול אולי שווה לכם להתקין את המנעול לבד, אך אם מדובר על הפרש קטן – תוכלו להתקין את המנעול בעזרתו של מנעולן מוסמך.

בנוסף תוכלו לברר האם שווה לכם לרכוש את המנעול בנפרד ורק להתקין אותו על ידי מנעולן, לעיתים האפשרות הזאת תהיה זולה יותר עבורכם. ככל שתבדקו יותר אופציות, כך תגיעו להחלטה שהיא הטובה ביותר עבורכם. אין שום סיבה שתכניסו את עצמכם לבעיות כספיות בגלל החלפת מנעול לדלת.

המקרים שבהם תצטרכו לבצע החלפת מנעול לדלת

החלפת מנעול לדלת צריכה להתבצע רק במצב שבו אין לכם ברירה אחרת, לכן לפני שאתם עושים החלטה פזיזה ומיותרת – כדאי לכם לוודא שאתם צריכים להחליף את המנעול בוודאות.

  • המנעול שחוק/משמיע רעשים: במקרה שבו המנעול שחוק או מתחיל להשמיע רעשים מוזרים זה בהחלט הזמן לבצע את ההחלפה. עדיף לכם שלא תגיעו למצב שבו המנעול לא יהיה תקין, כי אז אתם תהיו חייבים להחליף אותו מעכשיו לעכשיו.
  • דירה חדשה/פריצה לדירה: במקרה שבו אתם נכנסים לדירה חדשה או שפרצו לכם לדירה הנוכחית, אתם תהיו חייבים להחליף את המנעול על מנת שתוכלו להיות רגועים. בסוף אתם לא באמת יכולים לדעת אצל מי נמצאות המפתחות או מי יכול להיכנס לדירה שלכם ללא כל התראה מוקדמת.

השיטות לבחירת המנעול האיכותי ביותר

ישנם מספר קריטריונים שיכולים לעזור לכם לבחור את המנעול האידיאלי עבורכם. גם אם אתם מבצעים החלפת מנעול לדלת על ידי מנעולן מוסמך, חשוב שתדעו שאתם מקבלים את המנעול הטוב ביותר.

  • הבדיקה הראשונה שאתם צריכים לעשות היא לבדוק מי היצרן שמייצר את המנעולן. עליכם לוודא כי מדובר על יצרן מנעולים מנוסה ומוכר, כזה שתוכלו לסמוך עליו שיספק לכם את המנעול הטוב והאיכותי ביותר.
  • הבדיקה השנייה שאתם צריכים לעשות בעת החלפת מנעול לדלת היא לבדוק מה האחריות שמגיעה לכם ביחד עם המנעול. ככל שהאחריות תהיה יותר ארוכה, כך תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירה המושלמת עבורכם.
  • הבדיקה השלישית שאתם צריכים לעשות היא לברר כמה מפתחות אתם מקבלים ביחד עם המנעול. כך תוכלו לדעת שכמות המפתחות מספיקה לכם, ככל שתקבלו יותר מפתחות, כך תהיו במצב טוב יותר.

החלפת מנעול בכניסה לבית חדש – זה חובה?

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי הם לא חייבים להחליף מנעול כאשר הם נכנסים לדירה חדשה. הרי גם ככה מדובר על דירה חדשה, מדוע צריך כבר להחליף לה מנעול? אז זה הזמן להבין שזה לא משנה אם מדובר על דירה חדשה מהקבלן או על דירה יד שנייה, אתם תהיו חייבים לבצע החלפת מנעולים מקצועית טרם הכניסה לדירה. רק כך תוכלו לדעת שאתם יכולים ללכת לישון בשקט, ולא תמצאו את עצמכם בסיטואציות לא נעימות בכלל.

מדוע זה כל כך חשוב? הסיבה המרכזית היא שאתם לא באמת יכולים לדעת אצל איזה איש מקצוע או אצל איזה בן אדם היו המפתחות לפני שהם הגיעו אליכם. אנשים יכולים לשכפל את המפתחות של הבית שלכם בקלות, וכך אתם יכולים למצוא את עצמכם בסכנה שאתם בכלל לא מודעים לה בזמן אמת.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן