אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
החלפת מנעול באופן עצמאי אילן המנעולן פורץ מנעולים
אילן המנעולן
אילן המנעולן

החלפת מנעול באופן עצמאי – עשה זאת בעצמך

לא מעט אנשים רוצים שוקלים לבצע החלפת מנעולים באופן עצמאי, כל זאת על מנת להוריד את העלויות ולבצע את הפעולה בצורה המהירה ביותר. אך על מנת שתוכלו להחליף את המנעולים באופן עצמאי, עליכם לדעת בדיוק כיצד לעשות זאת – כך שהפעולה כולה תתבצע באופן אפקטיבי. עליכם לזכור כי המנעול בדירה או במשרד שלכם הוא זה שאמור לשמור על הביטחון שלכם, ולכן אתם צריכים לקחת זאת בחשבון.

המדריך הבא נכתב על מנת לעשות לכם סדר בכל הנושא של החלפת מנעול באופן עצמי ללא איש מקצוע, כך שתוכלו להחליט האם האפשרות הזאת היא הנכונה עבורכם. לאחר שתקראו את הכל תוכלו להחליט האם אתם רוצים להחליף מנעול לבד או שמא אתם מעדיפים להזמין איש מקצוע על מנת לבצע את ההחלפה בצורה מסודרת.

יכולים להיות הרבה סיבות להחלפת מנעול לדלת כמו מעבר דירה, פריצה, מנעולים ישנים ועוד. ויכולים להיות הרבה מאוד מנעולים בבית אחד שדורשים החלפה. אז אם החלטתם ללכת על זה לבד ולהחליף את המנעולים באופן עצמאי, המאמר הזה הוא בשבילכם.

היתרונות של החלפת מנעול באופן עצמאי

יש לא מעט יתרונות בהחלפת מנעול באופן עצמאי, לכן אתם צריכים להכיר את כל היתרונות על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור כל בני המשפחה שלכם.

  • חיסכון כספי: היתרון המשמעותי ביותר שבגללו לא מעט אנשים מחליטים לבצע החלפת מנעולים לבד הוא הרצון לחסוך בכסף. לא מעט אנשים מעדיפים לחסוך את הקריאה לטכנאי, דבר שיכול לאפשר להם לבזבז את הכסף במקומות אחרים.
  • החלפה מהירה: עוד יתרון הוא שאתם לא באמת צריכים להמתין לאיש מקצוע, תוכלו להחליף את המנעול במהירות – כל עוד יש לכם מנעול זמין בבית. כך שאתם בתוך זמן קצר יכולים להגיע למצב שבו יש לכם מנעול חדש בדלת.

החסרונות של החלפת מנעול באופן עצמאי

לצד היתרונות הרבים של החלפת מנעול באופן עצמאי יש גם לא מעט חסרונות. לכן אתם צריכים להכיר את כל הצדדים, כך שתחליטו איזה מבין האפשרויות טובה בשבילכם.

  • היעדר מקצועיות: אחת מהסיבות לכך שמרבית האנשים מעדיפים לבצע החלפת מנעולים ביחד עם טכנאי מקצועי היא שהטכנאי יודע בדיוק כיצד להתקין את המנעול. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מנעול איכותי שמותקן בצורה הנכונה וללא סיכונים מהצד שלכם.
  • אחריות על העבודה: עוד סיבה לכך שרוב האנשים מעדיפים להתקין את המנעול עם טכנאים מקצועיים היא שהם מקבלים אחריות על העבודה. כך הם יכולים לדעת שבמקרה של בעיה במנעול, יהיה להם אל מי לפנות על מנת לקבל עזרה ותיקון. דבר שלא תוכלו לקבל אם תחליטו לתקן את המנעול לבד.

מהם השלבים בהחלפת מנעולים באופן עצמאי?

שלב ראשון להחלפת מנעול באופן עצמאי: השלב הראשון הוא להכין את כל הציוד שדרוש לכם על מנת לפרק את המנעול הישן ולהתקין את המנעול החדש. חשוב מאוד שתכינו לעצמכם את כל הכלים הדרושים לכם על מנת שתוכלו לבצע את הפעולה בצורה מהירה ואפקטיבית. בנוסף אתם צריכים לוודא שלא חסר לכם ציוד עוד לפני שאתם מתחילים לפרק את המנעול הישן.

שלב שני להחלפת מנעול באופן עצמאי: אחרי שארגנתם לעצמכם את כל הציוד, כעת אתם יכולים לפרק את המנעול הישן. חשוב מאוד שתפרקו את המנעול בעדינות על מנת שבמקרה הצורך גם תוכלו להחזיר אותו. עליכם לדאוג שאתם מפרקים את המנעול כך שאתם לא מאבדים את הברגים או כל חלק אחר שמגיע ביחד איתו. לאחר שאתם מפרקים את המנעול הישן תוכלו לעבור לשלב הבא.

שלב שלישי להחלפת מנעול באופן עצמאי: אחרי שפירקתם את המנעול הישן, כעת אתם יכולים להתקין את המנעול החדש. החלפת מנעולים היא פעולה חשובה במיוחד, ולכן עליכם לוודא שאתם לא עושים טעויות. תהיו זהירים כאשר אתם מתקינים את המנעול החדש, על מנת שלא תהרסו אותו או תפגעו בו עוד לפני שאתם השתמשתם בו בכלל. תוודאו שאתם מחברים את המנעול לדלת בצורה טובה, כך שהוא לא יהיה רופף – על מנת שתוכלו לדעת שאתם יכולים להיות רגועים.

שלב רביעי להחלפת מנעול באופן עצמאי: השלב האחרון הוא בעצם השלב שבו אתם צריכים לבדוק את המנעול החדש. כך תוכלו לדעת שהתקנת אותו כמו שצריך, ואין לכם שום סיבה לחשוש. תנסו לפתוח את המנעול עם המפתחות מספר פעמים על מנת לוודא כי הוא פועל כמו שצריך. במקרה שבו אתם מגלים כי יש בעיה עם ההתקנה מומלץ לכם לפנות למנעולן מוסמך ולא לקחת סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר.

אילן המנעולן הינו מנעולן מוסמך בעל ניסיון רב בתחום הנותן שירותי מנעולנות ומנעולנות רכב. במידה ואתם מחליטים להחליף מנעולים בבית או בבית העסק או במידה וזקוקים לשירותי מנעולן מוסמך בכל נוסע אחר – תפנו לאילן המנעולן. לא תתאכזבו.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן