אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
תיקון סוויץ לרכב אילן המנעולן פורץ מנעולים
Picture of אילן המנעולן
אילן המנעולן

הזמינו תיקון סוויץ לרכב או החלפת סוויץ לרכב רק ממנועלן מוסמך!

התקלקל לכם הסוויץ אתם צריכים תיקון סוויץ לרכב? התקשרו לאילן המנעולן המתמחה בזה וקבלו הצעת מחיר ללא תחרוץ עבור תיקון סוויץ לרכב, החלפת שלט חכם לרכב וכל שירותי המנעולנות והפריצה לרכב או לבית במחירים נוחים 24 שעות ביממה!

מתי עושים תיקון סוויץ לרכב

תיקון סוויץ לרכב מתבצע בדרך כלל לאחר ניסיון פריצה לרכב או במקרים בהם המפתח נשבר או התעקם בתוך הסוויץ’ ואי אפשר להוציא אותו בצורה חלקה בלי לפגוע בסוויץ’ (הסטרטר).

פריצה לרכב היא לא עניין נעים אך אם זה קורה לכם הנה כמה דברים שכדאי לעשות מיד לאחר שאתם מגלים שניסו לפרוץ לכם לרכב.

  • נרגעים – קודם כל תירגעו ותחשבו שבאותה מידה שרק ניסו לפרוץ לכם לרכב ולא הצליחו ככה יכלו גם לפרוץ ולגנוב את הרכב… לכן תראו את חצי הכוס המלאה בעניין הזה והמשיכו הלאה.
  • בדיקת הרכב – במידה ואתם עצמכם בסדר ולא היה אף אחד אחר ברכב עשו סיבוב ובדקו את כל הרכב לראות מה נפגע בו, ייתכן ויש פגיעות שלא הבחנתם בהם עדיין. הדלת והמנעול מין הסתם יהיו פרוצים, אולי גם החלון שבור, אך עברו במיוחד על מכסה המנוע לראות אם היה ניסיון לפרוץ גם אותו וכן עברו על הגלגלים. לאחר מכן במידה והדלת כבר פתוחה סיכוי גבוה שהפורץ ניסה לטפל בסוויץ. בדקו מתחת להגעה ותראו אם הפלסטיקה ניזוקה ואם יש חוטים קרועים יוצאים, ואז תראו מה מצב הסוויץ’ עצמו.
  • מזמינים מנעולן – זה בעל המקצוע שייתן לכם פתרון מהיר, מקיף ומידי יותר טוב ממוסכניק שיגיע רק ביום למחרת או שתגררו את האוטו בעלות גבוהה אל המוסך בעצמכם יום אחר כך.

מנעולן מקצועי יוכל לבצע תיקון סוויץ לרכב או החלפת סוויץ לרכב במקום ויכול הבין משיחת טלפון אתכם מה דרוש לתיקון הרכב במקום או לגרור אותו לטיפול לאחר מכן.

כמה עולה תיקון סוויץ לרכב?

תיקון סוויץ לרכב הוא עניין של כמה מאות שקלים אבל הוא הכרחי כדאי שהרכב יוכל לחזור לנסוע בהקדם. אילן המנעולן הוא האיש שלכם אם אתם צריכים תיקון סוויץ לרכב או כל שירות אחר הקשור לפריצה לרכב, החלפת מנעול, תיקון שלט לרכב, החלפת סוויץ’ ותיקון סוויץ מכל סוג במכוניות ישנות או חדשות. חייג עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת לשירותי פריצה לרכב או לבית בקלות ובמהירות על ידי מנעולן מוסמך בעל ניסיון רב וידע מקצועי מקיף הכולל טיפול בכל סוגי המכוניות, רכבים בעלי גיר רגיל או מכוניות אוטומטיות.

אילן המנעולן – הוסף את מספר הטלפון של אילן המנעולן לנייד למקרה הצורך במקרה חירום

אי אפשר לדעת מתי נצטרך מנעולן בהישג יד אך במקרה חירום כדאי שיהיה לנו מישהו כזה באנשי הקשר. מנעולן יכול לתת מענה למקרים בהם הרכב נתקע מכל סיבה שהיא בלי אפשרות להיכנס אליו ואתה לא מעוניין לשבור את החלון ולהיכנס בצורה כזאת. מומחה פריצת רכבים יכול תוך כמה שניות לפרוץ לך לרכב ולאפשר לך להיכנס אליו בקלות. במקרים בהם הדלת נעולה ואין מפתח זה הפתרון היעיל ביותר. ברכבים עם אזעקה ואימובילייזר כדאי גם להזמין מנעולן על מנת שלא ייווצר מצב של אזעקה מצפצפת בלי הפסקה בלי יכולת לנטרל אותה כיוון שלשם כך דרוש רק המפתח שלה ואם אין לכם אותו אתם בבעיה. הזמינו במקרים אלה את אילן המנעולן לכל מקום בכל שעה ולא תפגעו הרכב, לא תציקו לשכנים ואם אין לכם מפתח תוכלו גם לקבל מפתח משכופל תוך זמן קצר.

שירותי נוספים של אילן המנעולן

אילן המנעולן מתמחה גם בפריצת בתים, דלתות מולטילוק, דלתות רב בריח, החלפת צילינדר, פריצת כספת בבית וכל שירותי הפריצה לבית הקיימים. שירות מהיר והגעה מהירה למקום עם הציוד החדיש ביותר להתמודדות עם כל מנעול, ישן או חדש, מנעול חכם עם שלט וקוד או מפתח עם שבב, מערכת אזעקה וכדומה.

יש לכם רכב עם מערכת מחשב שיצאה משליטה? האזעקה מצפצפת ואין לכם מפתח או המפתח לא עובד ואין לכם גישה למכסה המנוע או לפנים הרכב? אתם חייבים להזמין ברגע זה מנעולן שיגיע ותוך כמה שניות יפרוץ לרכב בנזק מזערי או ללא נזק בכלל וינטרל את האזעקה ויוטל להשיב את המצב לקדמותו. במידה ונהרס הסוויץ’ לרכב אילן המנעולן יגיע ויתקן לכם אותו או יחליף אותו בקלות.

השאירו פרטים באתר עם כל שאלה לייעוץ או חייגו לאילן המנעולן לקבלת שירות טלפוני, הדרכה והזמנתי קריאת שירות והגעה לשטח בזמן קצר וטיפול בכל בעיה עם מנעול ברכב או בבית. בהצלחה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן