אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
שכפול שלט לרכב אילן המנעולן פורץ מנעולים
Picture of אילן המנעולן
אילן המנעולן

שכפול שלט לרכב בקלות ובמהירות

תיקון שלט לרכב יכול להיות סיפור מעצבן. לא תמיד שמרנו את מסמכי השלט או שאנחנו לא יודעים אם בכלל אפשר לעשות שכפול שלט לרכב או אולי צריך לקנות חדש והאם זה מחובר למערכת האזעקה או לא? בקיצור, שכפול שלט לרכב יכול להיות כאב ראש.

מזל שיש מקצוע כזה שנקרא מנעולן שתפקידו לטפל בנו במקרים כאלה של איבוד שלט חכם או רגיל, ויש צורך לעשות שכפול שלט לרכב או תיקון שלט לרכב בזמן קצר.

אילן המנעולן – שכפול שלט לרכב במחיר משתלם, פריצת כל סוגי המנעולים לרכב ולבית

צריכים מנעולן באזור מגוריכם? הרימו טלפון עכשיו לאילן המנעולן ונגיע אליכם בזמן הקצר ביותר עם ציוד הפריצה המתקדם ביותר שיצליח לפרוץ במינימום נזק לכל רכב או מכונית שיש ברשותכם, ישנה או חדשה, בעלת גיר רגיל או אוטומטית.

אנו מבצעים שכפול שלט לרכב או תיקון שלט לרכב מכל סוג כולל שלטים עם קוד ושבב בתוכם, שלטי מפתח חכמים המתניעים את המכונית מרחוק וכדומה. מוזמנים להתייעץ אתנו לגביי שכפול מפתח או שלט לרכב, במה זה כרוך, כמה זה עולה ומי מורשה לעשות שכפול שלט לרכב שלכם.

כל סוגי הפריצות לרכב – אילן המנעולן – 24 שעות ביממה  

אנו עושים שכפול שלט לרכב במחיר הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר והעבודה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוחות שלנו. מוזמנים לגלוש באתר ולראות שירותים נוספים של אילן המנעולן – מנעולן ופורץ רכבים מוביל באזור המרכז לטיפול ופריצה לכל סוגי הרכבים והבתים, פריצה לכספת, פריצה למחסן נטוש שאיבדתם לו את המפתח וכדומה.

מוזמנים לחייג אלינו עכשיו ולקבל ייעוץ לגביי מה עושים במקרה של פריצה לרכב או לבית, למי פונים, למה צריך לדאוג וכמה זה עולה. אנו מומחים בפריצה לכל סוגי המנעולים לרבות מנעולי רכב מיוחדים ברכבים עם אימובילייזר או קודן וכו’. בבתים אנו יכולים לפרוץ כל מנעול כולל מנעול רב בריח או פלדלת וכן להחליף כל מנעול או צירים וצילינדרים של כל מנעול. נסו אותנו לא תצטערו!

מתי צריך לתקן את השלט לרכב

תאמינו או לא הרבה פעמים כשהשלט לא עובד ואנו מקבלים שיחה, מתברר שזה בסך הכול סוללות…. זו האמת. לא תמיד צריך לתקן את השלט לרכב מיד ואם זה רק סוללות נגיד לכם. העניין הוא שיש שלטים עם סוללות מיוחדות שקשה עד בלתי אפשרי כמעט להשיג בקלות בחנות פשוטה. בנוסף יש שלטים בהם המגעים נהרסו או שהגישה לסוללות או ללחצנים נפגעה בעקבות נפילה של השלט והרס חלקי. כל מקרה לגופו ובשביל זה אנו מתמחים בתיקון שלט לרכב מכל סוג ויודעים בדיוק מה הבעיה.

כאשר זה סוללות או פלסטיקה בלבד זה מצב טוב אך יש שלטי רכב מתקדמים עם שבב בתוכם וכאשר שבב זה נהרס הוא מאפס את הקוד שלו וזה משפיע על האפשרות לפתוח ולסגור את הרכב באמצעות השלט עד שנסדר את הבעיה והחלפת סוללות או תיקון הלחצנים לא מספיקה במקרה כזה.

החלפת שלט לרכב מכל סוג כולל שלט עם שבב – אילן המנעולן

לא בטוחים על מה עובד השלט שלכם? החלפתם סוללות ועדיין השלט לא עובד? תנו לנו לטפל בבעיה בקלות ובמהירות בשבילכם. חייגו עכשיו לעזרה ופרטים מלאים על עלויות ועוד בטלפון.

שירותים נוספים של אילן המנעולן: תיקון סוויץ לרכב, פריצה לרכב מסחרי, פריצה לרכב פרטית, פריצה למשאית ועוד. כמו כן אנו מתמחים בהחלפת צילינדרים במנעולי דלתות מורכבות ומספקים את כל שירותי המנעולנות האחרים לבית, למשרד לעסק, לחנויות, לבתים פרטיים ולרכבים מכל סוג באזור המרכז. 

אילן המנעולן – אמינות ושירות מעל הכול, הגעה מהירה לשטח, טיפול מקצועי ומדויק וגרימת נזק מינימלי ההכרחי לפתרון הבעיה ובוודאי טוב יותר ממה שאתם עלולים לעשות לרכב אם תנסו לפרוץ או לתקן אותו בעצמכם.

לא נתקעים מחוץ לבית או לרכב – אילן המנעולן

נתקעתם בלי מפתח לבית באישון לילה או בלי מפתח לאוטו? זקוקים לשירות שחזור מפתחות לרכב? סובבתם בטעות את המפתח חזק מדי והוא נשבר בתוך המנעול? יודעים שהמפתח שאבד לכם הגיע לידיים לא רצויות? אל תתלבטו ואל תשאיר לגורל ולמזל להחליט האם הבית או הרכב שלכם ייפרץ, היום, מחר או בעוד חודש.

הרימו טלפון למנעולן מקצועי שיחליף לכם את כל המנעולים בבית במקרה הצורך לאחר פריצה או איבוד כל המפתחות, הבית שלכם יהיה מוגן ובטוח ואתם תוכלו לישון בשקט בלילה. שווה את שיחת הטלפון וכמה מאות השקלים ללא ספק. אז למה אתם מחכים? הרימו טלפון וקבלו מאתנו את כל הפרטים על שירותי הפריצה והמנעולנות של אילן המנעולן בשיחה ללא עלות וללא התחייבות.

חייגו עכשיו או השאירו שם וטלפון באתר. בהצלחה! >>

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן