אילן-המנעולן-קאבר-מובייל
צילינדר רב בריח
אילן המנעולן
אילן המנעולן

צילינדר רב בריח – כל מה שאתם צריכים לדעת על המנעול, משמו ועד פרטים נוספים

צילינדר רב בריח הוא מהמנעולים המפורסמים והפופולאריים בישראל ובכל העולם. צילינדר רב בריח הפך ברבות השנים למנעול אפקטיבי בעבור רבים בגלל יתרונות השמורות למנעול הזה באופן נקודתי. אני, אילן המנעולן, נשאל לעיתים קרובות האם הבחירה הנכונה היא של צילינדר רב בריח והתשובה היא כמובן שבכל פעם אנחנו מדברים על מקרה מעט שונה ולכן זה תלוי. אבל אם אתם מעוניינים לשמוע קצת על הסיבות בגינן בכל זאת צילינדר רב בריח הפך למנעול פופואלרי כל כך, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא אל תוך מאמר שיעשה לכם סדר ויעזור לכם בדיעבד לבחור נכון את המנעול המתאים לכם ולבית שלכם.

בין אם אתם מעוניינים בתהליך של החלפת צילינדר, מתלבטים בין צילינדר מולטילוק ובין צילינדר רב בריח ועוד, אני, אילן המנעולן, מאמין כי כאן תוכלו למצוא את המידע הרלוונטי שיעזור לכם לאורך הדרך גם להחליט נכון. מעוניינים לשמוע עוד על הנושא? אנחנו כאן עם כל התשובות לכל השאלות שיכולות לעלות בדעתכם על מנעול צילינדר רב בריח.

מה הייחוד של צילינדר רב בריח? בואו נדבר קודם כל, בראש ובראשונה על מנעול צילינדר

החלפת צילינדר או סוגי צילינדרים הם דיון שאנחנו עוסקים בו בראש ובראשונה משום שמנעול צילינדר הוא מנעול שבמובנים רבים פשוט שינה את כל העולם. אנחנו מדברים על מנעול שנעזר במנגנון מכני פשוט וגאוני המאפשר לכל אחד למעשה לפתוח את המנעול של הבית שלנו היום באמצעים פשוטים למדי, בעזרת מפתח.

בניגוד לעבר, אז בני הצילוויליזציה המערבית חיו בטירות גדולות וכדי להגן על עצמם חפרו נהר מלא תנינים סביב, הרי שהיום אנחנו חיים בבתים מודרניים, פשוטים שהופכים את החיים שלנו לקלים יותר במובנים רבים.

החידוש המשמעותי של מנעול הצילינדר שהוביל בהמשך להיווצרות של סוגי צילינדרים הוא שמנעול צילינדר מבוסס על מערכת בה יש שורה של פינים, מאין הרים וגבעות בתוך חור המנעול, כאשר אדם מגיע לסובב את המפתח לצד זה או אחר, הוא למעשה יכול לעשות זאת בזכות המפתח בכל השיניים המתאים לחור המנעול הספציפי הזה. צילינדר רב בריח כמו גם צילינדר מולטילוק למעשה יסתובבו בעזרת המפתח לכיוון זה או אחר ויהפכו את הדלת נעולה או פתוחה בזכות לשונית הדלת שנכנסת או יוצאת מהדלת.

עד כאן אין הבדל מהותי בין צילינדר רב בריח או צילינדר מולטילוק. ההבדל שבכל זאת קיים בין השניים נוגע ללשונית הנעילה.

מה שהתברר בתור הצלחה מסחררת, לאורך הזמן הפך לבעיה

הבעיה של מנעול צילידנר שהביא להיווצרותם של סוגי צילינדרים היא לשונית הנעילה. לשונית הנעילה, אותו מנגנון שנפתח ונסגר וכך אחראי למעשה על היותה של הדלת נעולה או פתוחה, היא עקב אכילס של המערך כולו. שכן אם מגיע גנב ומצליח לפתוח את הלשונית הזו, למעשה כל הרכב המנעול כבר לא ממש משנה יותר. אלא שבמקרה של מנעול רב בריח, זה בדיוק הדבר שהמנעול פותר. שכן היתרון המשמעותי של צילינדר רב בריח הוא בכך שמדובר על מנעול עם לשוניות נעילה רבות יותר, מה שמאפשר הידוק של הדלת ונעילה הרמטית שלה, מה שבדיעבד מביא כמובן לדלת נעולה באופן כזה שאף גנב לא יכול לפתוח.

צילינדר רב בריח לא חייב להיות אותו המנעול כל הזמן, לא פעם אני, אילן המנעולן, יכול להעיד על שינויים כאלו ואחרים המתרחשים במנעול והופכים אותו אפילו אמיד יותר. היתרון של צילינדר רב בריח טמון בשמו, מדובר על צילינדר רב בריח, כלומר, כזה שיש לנו כמה בריחים, כלומר, כמה לשוניות נעילה. צילינדר רב בריח הוא צילינדר המאפשר לכם לנעול את הדלת בביטחון מתוך ידיעה כי המנעול נעולה היטב, סגור טוב ויכול לשמור עליכם מכל מי שעלול להתגנב ולפרוץ אליכם הביתה.

האם צילנדר רב בריח טוב יותר מאותו צילינדר מולטילוק

התשובה לכך היא כמובן שזה תלוי, אני אילן המנעולן יכול להגיד כי אין כזה טוב ולא טוב, יש מתאים ולא מתאים. כאשר אנחנו מדברים על צילינדר רב בריח לעומת צילינדר מולטילוק עלינו לקחת בחשבון את סוג הדלת עבורה אנחנו מעוניינים להתאים את המנעול. אנחנו צריכים לחשוב על החלפת צילינדר שתתקשר עם חלקים נוספים במנגנון הנעילה וכמובן עם הצרכים הייחודיים שלכם או של בית העסק שלכם. אני, אילן המנעולן כמובן לא יכול לענות לכם באופן דיכוטומי מעבר למסך המחשב אבל אני אשמח כמובן לעזור בעת הצורך ולמצוא עבורכם צילינדר רב בריח שיתן לכם את המענה לו אתם זקוקים במידת האפשר.

בחירה של צילינדר רב בריח או של צילינדר מולטילוק היא בחירה שלעיתים נעשית תחת לחץ

החלפת צילינדר בידי מנעולן מקצועי של צילינדר רב בריח או של צילינדר מולטילוק היא פעולה הנעשית בדרך כלל כאשר הלקוחות המבקשים את השירות הזה נמצאים במצוקה, כלומר, כאשר מדובר על תקלה כזו או אחרת במנגנון הנעילה מה שגורר אחריו תקון שמביא בהרכח לתהליך של החלפת צילינדר על ידי מנעולן מקצועי.

ההמלצה שלי, של אילן המנעולן, היא לא לעבוד על אוטומט. שימו לב כי אותו מנעולן מקצועי אכן מבצע החלפת מנעולים מקצועית שמאפשרת בסופו של יום החלפה למנעול מסוג צילינדר רב בריח או צילינדר מולטילוק לא על פי צרכיו אלא על פי הצרכים הבלעדיים שלכם.

אני כאן לכל שאלה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן